~*¤ô§ô¤*~ (شبكة الافلام والاغانى)~*¤ô§ô¤*~( أسعد سعيد)*¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول

قصة جميلة اوى من اخوكوا اسعد

كاتب الموضوعرسالة
اسعد سعيد
Admin
اسعد سعيد

ذكر

قصة  جميلة  اوى  من  اخوكوا  اسعد Empty
مُساهمةموضوع: قصة جميلة اوى من اخوكوا اسعد   قصة  جميلة  اوى  من  اخوكوا  اسعد Icon_minitime2007-10-23, 1:45 pm

كان يا مكان فيوم من الايام
كان فى شاب اسمية امير المصرى بس امير دة بن بلد بس حلتة على قدة
ففى يوم من الايام كان ماش هو ومراتة فى الشارع واحد عاكس مراتة وبعدين الفقير ميملكش غير الشرف ودى اهم حاجة شف امير الموضوع الدم جرى فى عرقةقام مطلع المطوة من جيبة ضرب بيها الراجل الى عاكس مراتة وبعدين جة البوليس وخد امير وتانى يوم حكمت علية المحكمة ( 5 ) سنين
وجة يوم من الايام كان فى واحد اسمة هانى الاسكندرانى بس دة اهلة مدلعينة اوى وادية مليانة دهب وفى رقبتة سلاسل دهب يعنى عايش حياتة وفى يوم خرج هانى الاسكندرانى باليل بالعربية بتاعتة ولف لنفسة سجارة حشيش وماشى بعربيتة وهو ماشى كان فى لجنة تفتيش وفى الوقت دة طلب منة الضابط انة يفتش العربية رد علية هانى الاسكندرانى قلة انتى متعرفش انا بن مين انا هانى الاسكندرانى 65 مليون جنية رد الضابط علية وقلة مدام انتا لسانك طويل لازم هفتش العربية فتح الضابط طبلون العربية لقى حتة حشيش قد كف الايد راح هانى الاسكندرانى قلة انا هوديكم فدهية انتوا متعرفوش انا بن مين دخل هانى الاسكندرانى السجن واتعرض على المحكمة وحكمت المحكمة علية (3 ) سنين وبعدين اترحل على السجن وهو داخل السجن طبعا ولد فرفور ولسة جديد لازم الناس تقلبة هناك شفة امير المصرى صعب علية ابعد ايدك انتا وهو محدش لة دعوة بية دة صاحبى حب هانى الاسكندرانى امير عد اليوم وطلع الصبح جة ابو هانى الاسكندرانى ودفع (40 الف )علشان هانى يتنقل زنزانة تانية وبعدين رد هانى الاسكندرانى على ابوة قلة انا عايز صاحب يونسنى قلة اختار الى يعجبك قلة امير المصرى وبعدين عدت الايام وخرج هانى الاسكندرانى من السجن وأدة امير المصرى العنوان بتاعة وعدت سنة واتنين وخرج امير المصرى من السجن اقال اروح لمين اروح لصحبى وحبيبى هانى الاسكندرانى وبعدين عدت الايام وبقى امير المصرى وهانى الاسكندرانى يخرجوا مع بعض علطول وجة هانى الاسكندرانى فى يوم من الايام قال لصحبة امير المصرى انا نفسى اتجوز والم نفسى بقى قالوا شاور وانا هجوزك الى انتى عايزة اقلة
http://alkatal.ahlamontada.com

قصة جميلة اوى من اخوكوا اسعد
صفحة 1 من اصل 1